اخبار و مطالب
محتواهایی مفید و خواندنی در زمینه وب، سئو و گوگل
محتواهایی مفید و خواندنی در زمینه وب، سئو و گوگل
لینکسازی برای وب سایت و صفحات هدف، امری بسیار مهم و ضروری در کسب رتبه های برتر در گوگل می باشد. اینکه چطور و با چه دیدگاهی اقدام به لینک سازی کنیم، از مهمترین رویکردهایی است که توجه دوچندانی به خود جلب می کند.
در این ویدئو آموزشی، به صورت بسیار مختصر و خلاصه،نکات و راهنمای لینکسازی خارجی برای بهبود سئو را به شکل مفهومی و بسیار مختصر بیان کردیم. امیدواریم این دیدگاه در بهینه سازی لینک بیلدینگ برای شما کاربردی باشد.
سرفصل های:
نحوه پخش انکر
انتخاب بهترین انکر ها برای طبیعی سازی بهتر
جداسازی تاپیک ها و تدوین استراتژی آف پیج تاپیک
نحوه طبیعی سازی REL ها
و…
بخشی از سرمایه بازاریابی اینترنتی که برای تبلیغات در گوگل خرج کردید چگونه خرج شد؟
زمانی که منابع مالی شما برای بازاریابی محدود است، بهتر است قبل از هر فعالیتی اطلاعات لازم را در مورد آن جمع آوری کنید تا در وقت و مدیریت هزینه های در گوگل ادز صرفه جویی کنید. در مقاله قبلی، در مورد اهمیت استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل برای تجارت صحبت کردیم. در این مقاله به بررسی راهکارهای مدیریت هزینه گوگل ادز می پردازیم.
1. برای کلمات کلیدی رقابت کنید
انتخاب کلمه کلیدی عامل اصلی در ارسال تبلیغات گوگل است. برخی از شرکت ها بسیار رقابتی هستند در حالی که برخی دیگر چندان رقابتی نیستند. بنابراین طبیعی است که برای کلمات با رقابت بالا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. اما این هزینه ها توسط رقبای شرکت شما پیشنهاد و تعیین می شود. بنابراین برای کاهش هزینه های خود و سایر شرکت ها لازم است حداقل قیمت هر کلمه را برای شروع کمپین در نظر بگیرید. امتیاز کیفیت تبلیغات گوگل نیز به کاهش هزینه های تبلیغاتی شما کمک می کند.
2. امتیاز کیفیت تبلیغات گوگل
امتیاز کیفیت در واقع یکی از فاکتورهایی است که گوگل با آن به کیفیت وب سایت شما امتیاز می دهد. گوگل به شما می گوید که اگر کیفیت کارتان بالا باشد، هزینه کمتری خواهید پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امتیاز کیفیت تبلیغات گوگل، مقاله زیر را بخوانید.
اینجا بخوانید: امتیاز کیفیت در تبلیغات گوگل چیست؟
هرچه امتیاز کیفیت شما بالاتر باشد، هزینه های شما کمتر می شود و در نتایج گوگل بالاتر ظاهر می شوید
بد نیست بدانید که قیمت یک کلمه کلیدی در صفحه اول نیز به دو عامل امتیاز کیفیت و مبلغی که رقبای شما برای کلمه کلیدی پیشنهاد می دهند بستگی دارد. معنی امتیاز کیفیت تبلیغات در گوگل ادز را از لینک زیر بخوانید.
3. موقعیت را در سایت خود نشان دهید
گوگل چند لینک AdWords را در صفحه نتایج اول نشان می دهد؟ حداکثر هفت آگهی را می توان در صفحه نتایج اول نمایش داد.
اما سایت شما کجا به نظر می رسد؟ در اینجا دو گزینه برای تخمین هزینه نمایش یک تبلیغ وجود دارد
از قسمت جستجوی کلمه کلیدی می توانید به بخش های برآورد قیمت پیشنهادی برتر و تخمین پیشنهاد قیمت در جایگاه اول صفحه دسترسی داشته باشید.
کنترل هزینه در تبلیغات گوگل – جایی که وب سایت شما نمایش داده می شود
تخمین قیمت پیشنهادی بالای صفحه: این آیتم به شما می گوید که اگر می خواهید بالاتر از نتایج ارگانیک برای یک کلمه کلیدی خاص ظاهر شوید، چقدر باید بپردازید. در این صورت می توان سه لینک اول را به تبلیغ گوگل و لینک وب سایت شما را در لینک سوم نمایش داد.
تخمین پیشنهاد قیمت در موقعیت اول: اگر می خواهید تبلیغ سایت شما در اولین لینک نتایج نمایش داده شود، این مورد هزینه نمایش در لینک اول را تخمین می زند.
لازم به ذکر است که برای مدیریت هزینه ها در گوگل ادوردز باید دید که آیا پرداخت لینک ها برای رسیدن به شرکت شما برای شما سودآور است یا برای نمایش آگهی شما در صفحه اول کافی است.
4. بودجه ریزی روزانه
گوگل ادوردز متعهد می شود که کل بودجه شما را ظرف یک ماه صرف تبلیغات کلیکی کند. با یک بودجه روزانه، تعیین می کنید که گوگل هر روز چه مقدار از بودجه شما را مصرف کند. البته، در برخی شرایط، گوگل میتواند تا دو برابر بودجه روزانه شما را مصرف کند، اما همچنان هزینههای استفاده شما را تا پایان ماه بودجه تعیین میکند.
همچنین اگر بودجه شما محدود باشد، گوگل تبلیغات شما را برای نمایش شبانه روز برنامه ریزی می کند.
برای کنترل مؤثر هزینهها در Google AdWords، توصیه میکنیم محدودیتهایی برای نمایش آگهی خود تعیین کنید. با استفاده از سه گزینه زیر می توانید تبلیغ خود را محدود کنید.
زمان اجرای تبلیغات: اگر مطمئن هستید که کاربران هدف شما در ساعات خاصی از شبانه روز به دنبال خدمات شما هستند، زمان اجرای تبلیغات خود را به آن بازه زمانی خاص محدود کنید.
نمایش برای یک دستگاه خاص: با استفاده از آمار Google Analytics، میتوانید بفهمید که بیشتر مخاطبان شما از کدام دستگاه برای جستجو استفاده میکنند. با تعیین یک دستگاه در گوگل ادز، می توانید نمایش تبلیغات یک دستگاه خاص را برای مدیریت بهتر خریدهای تبلیغاتی گوگل خود محدود کنید.
مدیریت هزینه تبلیغات گوگل – بودجه روزانه
موقعیت یا موقعیت جغرافیایی کاربران شما: بر اساس موقعیت جغرافیایی تعیین کنید که تبلیغ فقط در منطقه کاربر مورد نظر ارائه شود.
5. تبلیغات AdWords را برای زمان مشخصی تنظیم کنید
1. وارد حساب کاربری گوگل ادز خود شوید
2. از منوی سمت چپ روی Ad Schedule کلیک کنید.
مدیریت هزینه در تبلیغات گوگل – تنظیمات تبلیغات دوره ای AdWords
4. در ستون Date and Time در این قسمت، روزها و زمان های تبلیغات ذکر شده است.
5.. برای تغییر بودجه روز و ساعت مورد نظر بر روی نماد مداد ستون Bid Adage کلیک کنید تا وارد قسمت ویرایش شوید.
مدیریت هزینه در تبلیغات گوگل – تبلیغات ادوردز برای مدت زمان معین
6. در این قسمت می توانید با انتخاب گزینه افزایش برای موثرترین ساعات و روزهای نمایش تبلیغ، هزینه هر کلیک را افزایش دهید. با استفاده از گزینه Reduce می توانید هزینه کلیک ها را در روزها و ساعاتی که نرخ تبدیل شما پایین است کاهش دهید.
مدیریت هزینه گوگل ادوردز – راه اندازی AdWords برای یک دوره زمانی خاص
نکته 1: برای تعیین زمان نمایش تبلیغات به تفاوت زمانی نمایش داده شده در پایین صفحه توجه کنید.
مدیریت هزینه در Google Ads – AdWords برای یک زمان خاص
6. تنظیمات AdWords برای دستگاه های خاص
برای تنظیم آگهی AdWords برای یک دستگاه خاص، این مراحل را دنبال کنید:
1. از منوی سمت چپ روی گزینه Devices کلیک کنید.
مدیریت هزینه در Google Ads – تنظیمات تبلیغات AdWords برای یک دستگاه
2. در این قسمت باید مشخص کنیم که چه نوع دستگاهی می خواهیم هزینه کلیک بیشتری را به کاربران اختصاص دهیم. همانطور که در تصویر می بینید، در ستون Device سه گوشی، یک کامپیوتر و یک تبلت وجود دارد. در این قسمت باید هزینه هر کلیک دستگاه مورد نظر را از ستون Bid Adjustment افزایش دهید. با کلیک بر روی Adjust bid در دستگاه مورد نظر، درصد مورد نظر را در کادر افزایش یا کاهش وارد کنید.
مدیریت هزینه در تبلیغات گوگل – برای هر دستگاه
نکته: گزینه افزایش برای افزایش هزینه هر کلیک تا حداکثر 900 درصد و کاهش حداکثر مقدار به -100 درصد برای کاهش هزینه هر کلیک مناسب است.
7. تنظیمات محلی AdWords
1. از منوی سمت چپ به محل انتخاب شده بروید.
مدیریت هزینه در گوگل ادوردز – تنظیم تبلیغات AdWords برای یک مکان خاص
2. در این قسمت باید تعریف کنیم که در کدام ناحیه می خواهیم هزینه کلیک بیشتری برای کاربران اختصاص دهیم. همانطور که در تصویر می بینید، کشور مورد علاقه شما در ستون مکان قرار دارد.
مدیریت هزینه با Google Adwords – تبلیغات Adwords برای موقعیت های خاص
در این قسمت باید روی گزینه Edit در بالا کلیک کنید و با استفاده از منوی Add target and edit مقدار کلیک مورد نظر را برای یک منطقه خاص اختصاص دهید.
مدیریت هزینه در تبلیغات گوگل – مکان خاص
همچنین می توانید بر روی Adjust bid برای کشور مورد نظر خود کلیک کنید و درصد مورد نظر را در قسمت افزایش یا کاهش وارد کنید.
مدیریت قیمت گذاری گوگل ادوردز – تنظیم تبلیغات AdWords بر اساس منطقه جغرافیایی
این بخش فرصتی را برای کاهش هزینه کلیک ها تا -90٪ فراهم می کند. اگر نمی خواهید تبلیغات در کشور خاصی را ببینید، می توانید با استفاده از گزینه Exclude آن را از لیست حذف کنید.
8. ارزهای رایج در تبلیغات AdWords
دلار، درهم و لیر ارزهای رایجی هستند که گوگل برای تبلیغات استفاده می کند. اما اگر هزینههای خود را به درستی مدیریت کنید، مهم نیست که از چه ارزی برای راهاندازی کمپین خود استفاده میکنید، زیرا گوگل همه چیز را به عنوان یک ارزش در نظر میگیرد.
مدیریت هزینه های تبلیغاتی گوگل بسیار آسان تر از سایر تکنیک های بازاریابی دیجیتال است. از تخصص تیم بازاریابی AdWords گلدلینک استفاده کنید تا شاهد افزایش سود روزانه خود در مقایسه با رقبا باشید.
اگر می دانستید که شخصی فعالیت های روزانه شما را دنبال می کند و میزان رشد و موفقیت شما را می سنجد، چه احساسی خواهید داشت؟
وقتی احساس می کنیم در مرکز توجه هستیم و چشم های قضاوت کننده ما را زیر نظر می گیرند، سعی می کنیم به بهترین و مرتب ترین شکل ممکن ظاهر شویم. لبخند می زنیم و سرهایمان را با افتخار بالا می گیریم تا به همه بفهمانیم که همه چیز خوب پیش می رود.
ممکن است متوجه نباشید، اما همکاران تجاری شما دائماً شما را زیر نظر دارند و حضور اینترنتی، کمپین های تبلیغاتی، وبینارها و نمایشگاه های تجاری و حتی آگهی های شغلی شما را تماشا می کنند و در مورد آنها نظر می دهند.
بدون اینکه بدانید، همکاران تجاری شما دائماً از شما انتقاد می کنند و از شما تمجید می کنند و می خواهند بدانند که شما چه کاری انجام می دهید بیش از دیگران.
حال موقعیتی را در نظر بگیرید که یک کسب و کار می خواهد خدمات کسب و کار دیگری را دریافت کند. فکر می کنید کدام شرکت را انتخاب می کنید؟
در این صورت همیشه شرکتی را انتخاب می کند که حضور خود را به زیباترین شکل تبلیغ کند.
کسب و کارهای B2B اینگونه شکل می گیرند. شرکت های تجاری بر یکدیگر نظارت می کنند، اقدامات آنها را ارزیابی می کنند و در نهایت بهترین شرکت را برای همکاری انتخاب می کنند. اینجاست که معنای حضور شما در بسترهای ارتباطی رنگارنگ می شود.
یکی از راه های اعلام حضور در بسترهای ارتباطی استفاده از بازاریابی است. در دنیای مدرن تجارت الکترونیک، Google Ads یکی از موثرترین روش های بازاریابی است و به شما کمک می کند دیده شوید.
تجارت B2B – تجارت B2B خود را با تبلیغات AdWords گسترش دهید
همیشه استفاده از خدمات سئو برای هر نوع کسب و کاری توصیه می شود. اما اگر رقابت در کسب و کار شما زیاد است، سئو ممکن است پاسخی به جاه طلبی های شما نباشد. سپس باید از قدرت تبلیغات گوگل استفاده کنید.
تبلیغات در گوگل به شما این فرصت را می دهد که همیشه در صدر و در مقابل رقبا و شرکای تجاری خود باشید. این به شما کمک می کند شانس خود را برای کار با سایر مشاغلی که شما را نمی شناسند افزایش دهید.
بازاریابان در سایر صنایع می دانند که هنگام جستجوی خدمات شرکتی، قوی ترین افراد در صفحه اول گوگل هستند، بنابراین به ندرت به صفحات دوم و سوم می روند. تبلیغات AdWords به شما کمک می کند همیشه موقعیت خود را در بالای نتایج حفظ کنید.
کسب و کار B2B – روی بودجه تبلیغاتی برای تجارت B2B کلیک کنید
بودجه تبلیغاتی شرکت یک هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است. از آنجایی که بازگشت سرمایه تبلیغات ادوردز بسیار بالاست، امروزه شرکت ها هزینه های زیادی را صرف این نوع تبلیغات می کنند و البته در هزینه ها نیز صرفه جویی می کنند. هر روز روی بودجه تبلیغات کلیک کنید و شاهد افزایش فروش آنها هستیم. .
از آنجایی که جامعه هدف تبلیغات B2B همه اقشار جامعه را شامل نمی شود، نباید اجازه دهید هزینه های تبلیغاتی شما با کلیک های غیر ضروری افزایش یابد. بنابراین، مهم است که مخاطبان خود را به درستی هدف قرار دهید تا تبلیغات شما بتواند کلیک های هدفمند را دریافت کند. تکنیک های اثبات شده ای برای مدیریت هزینه های تبلیغات ادوردز وجود دارد که می توانید در مقاله زیر بخوانید.
اینجا بخوانید: مدیریت هزینه های تبلیغات گوگل با 8 روش عملی
اگر کارکنان مجربی برای مدیریت و بودجه کمپین بازاریابی خود ندارید، می توانید مانند بسیاری از شرکت ها، بخش بازاریابی اینترنتی خود را برون سپاری کنید. با این کار می توانید جریمه های ادوردز را برای کسب و کارهای ایرانی دور بزنید و از تجربه آژانس های تبلیغاتی برای راه اندازی کمپین خود استفاده کنید. یک تبلیغ کننده ماهر می داند که چگونه با مدیریت موثر بودجه و در عین حال کاهش هزینه ها، سود کمپین را افزایش دهد.
به منظور کاهش هزینه های کمپین های آتی، در این مقاله تکنیک های مهمی را برای شما گردآوری کرده ایم.
اینجا بخوانید: 5 روش برای کاهش هزینه در تبلیغات گوگل
ممکن است به نظر برسد که با نوسانات قیمت ارز، ادامه استفاده از AdWords گران است. اما آمارها نشان می دهد که درآمد شرکت ها از قراردادهای تجاری با سایر صنایع در مقایسه با هزینه ای که برای بازاریابی اینترنتی صرف می کنند بسیار زیاد است.
اگر به کمک نیاز دارید، می توانید با تیم AdWords ما در آژانس تبلیغاتی نوین تماس بگیرید.
تجارت B2B – چند نکته برای تجارت B2B
تفاوت را درک کنید
دقیقاً درک کنید که برای رقابت چه چیزی لازم است. یکباره خیلی هندوانه نچینید. رقابت اینترنتی در برخی صنایع دشوار و در برخی دیگر آسان است. خدمات خود را متمایز کنید و جداگانه رقابت کنید.
بدانید که SEO و AdWords بسیار متفاوت هستند. شما یک سال است که در زمینه سئو کار می کنید. این بدان معنا نیست که کلمات شما به یک اندازه رشد می کنند. عوامل زیادی در سئو برای رشد کلمات دخیل هستند. اگرچه تیم حرفه ای به حداکثر رساندن کلمات کلیدی شما اختصاص داده شده است. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در صفحه نتایج به جایگاه برتر برسید.
اما تخصص گوگل ادوردز این است که این موقعیت را با شما و رقبایتان به حراج می گذارد. اگر رقابت برای یک کلمه آنقدر بالا باشد که نتوانید رتبه اول را کسب کنید، AdWords این موقعیت را به شما می دهد.
مزایای گوگل ادوردز را نادیده نگیرید
شما با AdWords محدودیت کلمات ندارید، اما برای کاهش هزینه به ازای هر کلیک، روی کلمات کلیدی هدفمند سرمایه گذاری کنید.
داشتن تبلیغ شما در صفحه اول گوگل باعث ایجاد حس اعتماد در بین مخاطبان و مشتریان آینده می شود.
گزارشهای روزانه دقیق به شما کمک میکند تا راحتتر بفهمید که آیا در مسیر درست هستید یا نیاز به ایجاد تغییرات در کمپین خود دارید.
اگر یک شرکت بین المللی هستید، گوگل ادوردز می تواند شما را در کمتر از یک روز به بالای نتایج گوگل برساند و هیچ محدودیتی برای کشورهایی که تبلیغات شما در آن نمایش داده می شود نخواهید داشت.
با گوگل ادوردز، دیگر نیازی به جستجوی مشتریان جدید ندارید، اما مشتریان به راحتی می توانند شما و خدمات شما را پیدا کنند.
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود، بیشتر مردم به Google ADS فکر می کنند، اما شما می توانید کسب و کار خود را به صورت رایگان در گوگل تبلیغ کنید. یکی از ساده ترین راه ها برای تبلیغ کسب و کار خود در گوگل، استفاده از سرویس Google My Business است. برای مثال تصور کنید در حوالی میدان ولیعصر تهران هستید و به دنبال یک رستوران هستید. از آنجایی که Google موقعیت مکانی شما را میداند، از طریق سرویس Google My Business نزدیکترین رستوران ها را به شما معرفی میکند. بنابراین، اگر ارائه دهنده خدمات هستید، می توانید با سرویس My Google Business خدمات خود را به همسایگان خود معرفی کنید.
اما واقعا Google My Business چیست؟
Google My Business ابزاری رایگان برای مشاغلی است که معمولاً حضور آنلاین ندارند و برای ارائه خدمات خود به مکان اختصاصی نیاز دارند. Google My Business اساساً فهرستی است که از طریق آن میتوانید نیازهای خود را بر اساس نزدیکترین ارائهدهنده خدمات برآورده کنید.
البته ناگفته نماند که Google My Business مانند یک شبکه اجتماعی است که صاحبان مشاغل می توانند تصاویر، ساعات کاری و موقعیت مکانی را در حساب خود قرار دهند و از طرف دیگر مشتریان نیز می توانند نظرات و عکس های خود را ارسال کنند. کسب و کار شما گسترش دادید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد Google My Business می توانید از لینک های زیر بهره ببرید:
راهنمای کامل سئوی محلی
نحوه تبلیغ در گوگل مپ
گلدلینک، به عنوان اولین و بزرگترین شبکه GP و رپورتاژ موضوعی در ایران، مفتخر است میزبان شما در 3000 دامنه ir باشد.
ارائه خدمات لینکسازی و پکیج سرویس های پرقدرت، امن، سمنتیک؛
دفتر مرکزی:
تهران، نرسیده به میدان ولیعصر، کوچه ولدی، پلاک 33، طبقه 2
همین الان صفحه اینستاگرام رو فالو کن و کد تخفیف بگیر......! رد کردن