آیا تبلیغات گوگل راهکار مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟

تبلیغات گوگل برای شرکت ها

اگر می دانستید که شخصی فعالیت های روزانه شما را دنبال می کند و میزان رشد و موفقیت شما را می سنجد، چه احساسی خواهید داشت؟
وقتی احساس می کنیم در مرکز توجه هستیم و چشم های قضاوت کننده ما را زیر نظر می گیرند، سعی می کنیم به بهترین و مرتب ترین شکل ممکن ظاهر شویم. لبخند می زنیم و سرهایمان را با افتخار بالا می گیریم تا به همه بفهمانیم که همه چیز خوب پیش می رود.
ممکن است متوجه نباشید، اما همکاران تجاری شما دائماً شما را زیر نظر دارند و حضور اینترنتی، کمپین های تبلیغاتی، وبینارها و نمایشگاه های تجاری و حتی آگهی های شغلی شما را تماشا می کنند و در مورد آنها نظر می دهند.
بدون اینکه بدانید، همکاران تجاری شما دائماً از شما انتقاد می کنند و از شما تمجید می کنند و می خواهند بدانند که شما چه کاری انجام می دهید بیش از دیگران.
حال موقعیتی را در نظر بگیرید که یک کسب و کار می خواهد خدمات کسب و کار دیگری را دریافت کند. فکر می کنید کدام شرکت را انتخاب می کنید؟
در این صورت همیشه شرکتی را انتخاب می کند که حضور خود را به زیباترین شکل تبلیغ کند.
کسب و کارهای B2B اینگونه شکل می گیرند. شرکت های تجاری بر یکدیگر نظارت می کنند، اقدامات آنها را ارزیابی می کنند و در نهایت بهترین شرکت را برای همکاری انتخاب می کنند. اینجاست که معنای حضور شما در بسترهای ارتباطی رنگارنگ می شود.
یکی از راه های اعلام حضور در بسترهای ارتباطی استفاده از بازاریابی است. در دنیای مدرن تجارت الکترونیک، Google Ads یکی از موثرترین روش های بازاریابی است و به شما کمک می کند دیده شوید.

تجارت B2B – تجارت B2B خود را با تبلیغات AdWords گسترش دهید
همیشه استفاده از خدمات سئو برای هر نوع کسب و کاری توصیه می شود. اما اگر رقابت در کسب و کار شما زیاد است، سئو ممکن است پاسخی به جاه طلبی های شما نباشد. سپس باید از قدرت تبلیغات گوگل استفاده کنید.
تبلیغات در گوگل به شما این فرصت را می دهد که همیشه در صدر و در مقابل رقبا و شرکای تجاری خود باشید. این به شما کمک می کند شانس خود را برای کار با سایر مشاغلی که شما را نمی شناسند افزایش دهید.
بازاریابان در سایر صنایع می دانند که هنگام جستجوی خدمات شرکتی، قوی ترین افراد در صفحه اول گوگل هستند، بنابراین به ندرت به صفحات دوم و سوم می روند. تبلیغات AdWords به شما کمک می کند همیشه موقعیت خود را در بالای نتایج حفظ کنید.

کسب و کار B2B – روی بودجه تبلیغاتی برای تجارت B2B کلیک کنید
بودجه تبلیغاتی شرکت یک هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است. از آنجایی که بازگشت سرمایه تبلیغات ادوردز بسیار بالاست، امروزه شرکت ها هزینه های زیادی را صرف این نوع تبلیغات می کنند و البته در هزینه ها نیز صرفه جویی می کنند. هر روز روی بودجه تبلیغات کلیک کنید و شاهد افزایش فروش آنها هستیم. .
از آنجایی که جامعه هدف تبلیغات B2B همه اقشار جامعه را شامل نمی شود، نباید اجازه دهید هزینه های تبلیغاتی شما با کلیک های غیر ضروری افزایش یابد. بنابراین، مهم است که مخاطبان خود را به درستی هدف قرار دهید تا تبلیغات شما بتواند کلیک های هدفمند را دریافت کند. تکنیک های اثبات شده ای برای مدیریت هزینه های تبلیغات ادوردز وجود دارد که می توانید در مقاله زیر بخوانید.
اینجا بخوانید: مدیریت هزینه های تبلیغات گوگل با 8 روش عملی
اگر کارکنان مجربی برای مدیریت و بودجه کمپین بازاریابی خود ندارید، می توانید مانند بسیاری از شرکت ها، بخش بازاریابی اینترنتی خود را برون سپاری کنید. با این کار می توانید جریمه های ادوردز را برای کسب و کارهای ایرانی دور بزنید و از تجربه آژانس های تبلیغاتی برای راه اندازی کمپین خود استفاده کنید. یک تبلیغ کننده ماهر می داند که چگونه با مدیریت موثر بودجه و در عین حال کاهش هزینه ها، سود کمپین را افزایش دهد.
به منظور کاهش هزینه های کمپین های آتی، در این مقاله تکنیک های مهمی را برای شما گردآوری کرده ایم.
اینجا بخوانید: 5 روش برای کاهش هزینه در تبلیغات گوگل
ممکن است به نظر برسد که با نوسانات قیمت ارز، ادامه استفاده از AdWords گران است. اما آمارها نشان می دهد که درآمد شرکت ها از قراردادهای تجاری با سایر صنایع در مقایسه با هزینه ای که برای بازاریابی اینترنتی صرف می کنند بسیار زیاد است.
اگر به کمک نیاز دارید، می توانید با تیم AdWords ما در آژانس تبلیغاتی نوین تماس بگیرید.

تجارت B2B – چند نکته برای تجارت B2B
تفاوت را درک کنید
دقیقاً درک کنید که برای رقابت چه چیزی لازم است. یکباره خیلی هندوانه نچینید. رقابت اینترنتی در برخی صنایع دشوار و در برخی دیگر آسان است. خدمات خود را متمایز کنید و جداگانه رقابت کنید.
بدانید که SEO و AdWords بسیار متفاوت هستند. شما یک سال است که در زمینه سئو کار می کنید. این بدان معنا نیست که کلمات شما به یک اندازه رشد می کنند. عوامل زیادی در سئو برای رشد کلمات دخیل هستند. اگرچه تیم حرفه ای به حداکثر رساندن کلمات کلیدی شما اختصاص داده شده است. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در صفحه نتایج به جایگاه برتر برسید.
اما تخصص گوگل ادوردز این است که این موقعیت را با شما و رقبایتان به حراج می گذارد. اگر رقابت برای یک کلمه آنقدر بالا باشد که نتوانید رتبه اول را کسب کنید، AdWords این موقعیت را به شما می دهد.
مزایای گوگل ادوردز را نادیده نگیرید
شما با AdWords محدودیت کلمات ندارید، اما برای کاهش هزینه به ازای هر کلیک، روی کلمات کلیدی هدفمند سرمایه گذاری کنید.
داشتن تبلیغ شما در صفحه اول گوگل باعث ایجاد حس اعتماد در بین مخاطبان و مشتریان آینده می شود.
گزارش‌های روزانه دقیق به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر بفهمید که آیا در مسیر درست هستید یا نیاز به ایجاد تغییرات در کمپین خود دارید.
اگر یک شرکت بین المللی هستید، گوگل ادوردز می تواند شما را در کمتر از یک روز به بالای نتایج گوگل برساند و هیچ محدودیتی برای کشورهایی که تبلیغات شما در آن نمایش داده می شود نخواهید داشت.
با گوگل ادوردز، دیگر نیازی به جستجوی مشتریان جدید ندارید، اما مشتریان به راحتی می توانند شما و خدمات شما را پیدا کنند.

×